План конспект
уроку фізичної культури проведеного
в 7 класі ЗОШ №21
Сахно Іван Володимирович
Тема: Баскетбол
Завдання уроку
1. Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку;
2. Продовжувати удосконалювати різновиди ведення м’яча і обведення перешкод;
3. Рухливі ігри та естафети.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі.
Хід уроку
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
ОМВ |
І |
Підготовча частина | 12' |
Фронтальний метод |
1.
|
Шикування | 1'
|
За командою учні стають вздовж бічної лінії. |
2. |
Привітання | 20'' |
На вітанні учні разом і чітко відповідають. |
3. |
Рапорт | 30'' |
Направляючий або фізорг здає рапорт. |
4. |
Повідомлення завдання уроку | 30'' |
Довести у зрозумілій та доступній формі. |
5. |
Стройові вправи, ходьба різновиди ходьби: - на носках руки на пояс; - на п’ятках руки за голову; - в напів присяді руки за голову; - в повном присяді руки на коліна; - приставним кроком лівим правим боком в стійці баскетболіста. |
20м 20м 20м 20м 20м |
Вправи виконуються за сигналом викладача і під його рахунок. Звернути увагу на чіткість виконання команд, вправ, виправляти допущені помилки. Звернути увагу на положення рук, тулуба, ніг та контроль учнів за своєю поставою. |
6. |
Повільний біг. Різновиди бігу. | 40м |
Під час бігу слідкувати за диханням. По закінченню привести дихання у відносно спокійний стан. |
7. |
Комплекс ЗРВ | 6' |
Вправи провести використовуючи фронтальний метод на місці без предметів. |
1.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1-4 – колові оберти головою вліво; 5-8 – те ж в іншу сторону. |
6 - 8 раз
|
Звернути увагу на правильне положення ніг. Показ вправи повинен бути дзеркально правильним, пояснення зрозуміле, чітке. | |
2.В.п.- середня стійка ноги нарізно, права рука вгорі ліва в низу пальці стиснуті в кулак: 1-2 – пружні відведення рук назад; 3-4 – теж саме зі зміною положення рук . |
6 -8 раз |
Звернути увагу на пряме положення рук під час виконання вправи. | |
3.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки до плечей: 1-4 – колові оберти рук в плечовому суглобі вперед; 5-8 – теж саме в іншу сторону. |
6 - 8 раз |
Вправа виконується з максимальною амплітудою. Намагатися своєчасно виправляти допущені помилки. | |
4.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки в сторону: 1-2 – пружні відведення рук в гору; 3-4 – теж саме з відведенням рук в сторону. |
6-8 раз |
Слідкувати за темпом виконання вправи. | |
5.В.п. – середня стійка ноги нарізно: 1- нахил вліво; 2- в.п.; 3- 4 – теж саме в іншу сторону. |
16р |
Амплітуда руху максимальна, темп повільний. | |
6.В.п. – середня стійко ноги нарізно, руки на пояс: 1- нахил до лівої; 2- нахил в перед; 3- нахил до правої; 4- в.п. |
6 - 8 раз |
Змінювати положення рук під час виконання вправи. | |
7.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1-4 – колові оберти тулубом вліво; 5-8 – теж саме в іншу сторону. |
4 - 6 раз |
Вправа виконується з максимальною амплітудою. | |
8.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1- присід руки в перед; 2- середня стійка ноги нарізно, руки за голову; 3- присід руки в перед; 4- в.п. |
6 - 8 раз |
Звернути увагу на рівне положення спини. | |
9.В.п. – присід на правій ліва в сторону на п’ятку, руки в перед: 1-2 – перекат з правої на ліву; 3-4 – в.п. |
6 - 8 раз
|
Змінювати положення рук під час виконання вправи, звернути увагу на контроль учнів за поставою. | |
10. В.п. – вузька стійка ноги нарізно, руки в низу пальці переплетені долонями до низу: 1- випад правою руки в гору; 2- в.п. 3-4 – теж саме з іншої ноги. |
4 - 6 раз |
Звернути увагу на чіткість виконання вправи. | |
11.В.п. вузька стійка ноги нарізно, права рука в горі ліва в низу пальці стиснуті в кула: 1-8 – зміна положення рук в стрибках навколо своєї осі вправо; 9-16 теж саме в іншу сторону. |
2 - 3 р. |
Слідкувати за поставою. | |
12.В.п. – о.с. 1-2 – руки через сторону в гору; 3-4 – в.п. |
2 - 3 р. |
Відновити дихання у відносно спокійний стан. | |
8. |
Спеціальні бігові вправи: - біг з високим піднімання стегна; - стрибок на кожен крок; - стрибок у кроці; - стрибок на кожні два кроки. |
2р 2р 2р 2р |
Звернути увагу на правильність і чіткість виконання вправи. Потоковий спосіб Дистанція 2 кроки, спина нахилена вперед. Слідкувати за інтервалом та технікою |
II. |
Основна частина | 30' |
Груповий метод, почерговий і поперемінний спосіб виконання. |
1. |
Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку. Перешикувати учнів у чотири колони для проведення вправи. 1. Кидок м’яча в кошик з подвійного кроку. 2. Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку з різних сторін щита 3 Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку однією рукою знизу. 4. Кидок м’яча в кошик після передачі і подвійного кроку однією знизу. |
10' 2' 2' 3' 3 ' |
Перешикування відбувається за командою вчителя. Звернути увагу, що м’яч потрібно зловити під крок правою ногою (якщо правша) і навпаки. |
2. |
Ведення і обведення перешкод. 1. Ведення у рівномірному темпі правою і лівою рукою; 2.Ведення м’яча з прискоренням до 10 м; 3. Ведення м’яча із зміною висоти відскоку від підлоги; 4. Ведення по вісімці; 5. Обведення учнів протилежної колони; |
10' 2' 2' 2' 2' 2' |
Особливу увагу слід звертати на розвиток почуття ритму, вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем. Рух виконується вільно, невимушене, м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення. |
Естафета: «Хто швидше» Мета: продовжувати удосконалювати ведення м’яча і передачу від грудей. Виховувати почуття колективізму. Інвентар: баскетбольний м’яч. Місце проведення: спортивний зал. Учні розташовані в три колони по одній лінії. Кожна команда вибирає капітана команди. Назву обирає вчитель. Хід естафети: За сигналом направляючий кожної команди швидким рухом виконуючи ведення м’яча пересувається по прямій на15 м і на10 м в протилежну сторону де виконує передачу м’яча від грудей наступному учаснику. Естафета вважається завершеною коли всі учасники команди виконали дії направляючого і підняли руки в гору. |
10' |
Розпочинати за сигналом, за лінію старту не заступати, передачу виконувати від грудей, забігати за 15-ти метрову лінію обов’язково. |
|
III. |
Заключна частина | 3 - 5' |
Фронтальний метод, метод слова. Одночасний спосіб виконання. |
1. |
Шикування | 1' |
За командою вчителя. |
2. |
Підведення підсумків уроку. | 1- 2' |
Обговорити головні допущені помилки, виявити кращих учнів на уроці. |
3. |
Задати домашнє завдання. | 1' |
Імітація подвійного кроку. ЗФП. |
4. |
Організований вихід із спортивного залу. | 1 - 2' |
За командою вчителя. |