План-конспект
Уроку фізичної культури № 21
Для 10 класу
Завдання:
1) Сприяти техніки виконання комплексу коригуючої гімнастики, направленої на профілактику захворювань опорно-рухового апарату
2) Повторити техніку виконання акробатичної комбінації.
3) Розвиток – силових якостей.
Мета:
Сприяти виховання морально - вольових якостей, витримки, вмінню подолати труднощі, організації самодисципліни.
№п/п |
Зміст уроку |
Дозув. |
О.М.В. |
І. |
Підготовча частина |
10' |
Фронтальний метод, одночасний спосіб виконання. |
1. |
Шикування |
30'' |
Вздовж бічної лінії по команді вчителя. |
2. |
Привітання |
20'' |
Чітко і голосно. |
3. |
Повідомлення завдань уроку |
20'' |
В доступній формі, чітко та голосно. |
4. |
Нагадати техніку безпеки на уроці фізичного виховання. |
1' |
Звернути увагу на дисципліну, особливості акробатичних вправ та пересування по залу. |
5. |
Стройові вправи: |
1' |
Руки вздовж тулуба;повороти виконуються «п'ятка-носок» на два рахунки. |
6. |
Ходьба та її різновиди:
|
1' 20'' 20''
|
Ноги не згинаються в колінах, спина рівна. |
7. |
Повільній біг на носках. |
1' |
Рухи вільні , не скуті, постановка стопи з передньої частини, незначний нахил тулуба вперед, руки зігнуті в ліктях, працюють різнойменно відносно ніг. |
8. |
Комплекс ЗРВ: |
5' |
Одночасний спосіб |
1.В.П. – ноги нарізно, руки на поясі; |
4 р |
Темп виконання середній, спина тримається рівно. |
|
2. В.П.- ноги нарізно, руки на поясі, колові оберти вліво та вправо. |
4 р |
Слідкувати за поставою; під час виконання вправи слідкувати за рівновагою. |
|
3. В.П. – ноги нарізно, руки зігнуті в ліктях перед грудьми. |
4 р |
Темп виконання середній. Слідкувати за диханням. Руки рівні, не зігнуті в ліктях. |
|
4. В.П. – ноги нарізно, руки до плечей; |
8 р |
Лікті відведені в сторони. |
|
5.В.П. – ноги нарізно, нахил прогнувшись, руки в сторони; |
8 р |
Вправу виконувати енергійно; ноги не згинаються в колінах, максимальна амплітуда. |
|
6.В.П. – ноги нарізно, руки на поясі, нахили тулуба; |
8 р. |
Ноги не згинаємо в колінах, прогинаємося при виконанні нахилу назад. |
|
7. В.П. – ноги нарізно, руки на поясі, нахили тулуба вліво, вправо; |
8 р. |
Ноги не згинаємо в колінах. |
|
8.В.П. – стійка ноги разом; |
4 р |
Ноги разом, спина округла, підборіддям торкаючись грудної клітки, руки тримаються за гомілку. |
|
9. В.П. – ноги нарізно, руки на поясі, стрибки на лівій та правій ногах. |
4 р |
Слідкувати за темпом виконання. Спина рівна. |
|
10. В.П. – ноги нарізно, руки вперед, нахил тулуба з діставанням пальцями рук носків ніг; |
8 р |
Ноги не згинаються в колінах. |
|
11. В.П. – о. с.; |
8 р |
Слідкувати за рахунком. Розпочинати повільним темпом поступово збільшуючи його. |
|
ІІ. |
Основна частина |
30' |
Фронтальний метод, |
1) |
Сприяти розвитку техніки виконання комплексу коригуючої гімнастики, направленої на профілактику захворювань опорно-рухового апарату |
12' |
Одночасний спосіб |
|
1 – носки на себе;
1 – праву ногу на носок;
1 – ноги до себе на носки;
1 – коліна до грудей;
1 – 4 – підняти ноги до рук;
Почергове розгинання і згинання ніг.
1 – праву ногу назад;
1 – відвести праву ногу назад, ліву руку;
1 – прогнутися руки і ноги назад; |
6р
4р
4р
4р
6р
6р
6р
6р
4р
6р
4р
4р |
Ноги разом, прямі, носки натягнуті, руки прямі. Слідкувати за технікою виконання.
Ноги разом, руки не згинати.
Ноги разом, носки натягнуті.
Темп повільний. Ноги прямі, разом.
Носки натягнуті.
Ноги прямі носки натягнуті, таз не відривати від мата.
Пальці рук разом, ноги не знищать.
Темп повільний.
Долоні від себе. Слідкувати за технікою.
Слідкувати те технікою виконання. Лівою рукою за ліву голінь, правою, за праву. Підборіддя до грудей. |
2 |
Повторити техніку виконання акробатичної комбінації. |
12' |
Почерговий спосіб |
|
Дівчата: Хл опці: |
4р
4р |
Носки натягнуті
Прогнутися в спині, руки прямі.
Ноги не згинати
Підборіддя до грудей, хват за голені |
3 |
Розвиток шв – силових якостей. |
5 - 6' |
Почерговий спосіб |
|
|
1р |
Руки на ширині плечей. |
ІІІ. |
Заключна частина |
5' |
Фронтальній метод, одночасній спосіб виконання. |
1. |
Шикування |
30'' |
Вздовж бічної лінії |
2. |
Підведення підсумків уроку |
2' |
Визначити кращих |
3. |
Домашнє завдання |
2' |
Віджимання від полу – 25р – хл.; піднімання тулуба з положення лежачи – дівч. |
4. |
Організований вихід |
1' |
В колоні по 1 |