Дата публікації: 2014-04-11

План – конспект уроку з футболу для 7 класу

Модуль:  футбол
Завдання:
Інструктаж з техніки безпеки.

1) Повторити техніку ударів по м'ячу на дальність використовуючи рухливу гру «Ривок за м'ячем».
2) Повторити техніку відбирання м'яча , атакуючи суперника в умовах виконання ігрових вправ.
3) Сприяти розвитку координації рухів використовуючи навчальну гру.

Дата проведення: 17.04.2013 р.
Місце проведення: спортивний майданчик


№ п.п

Зміст

Дозу вання

О. М. В.

 

I.Підготовча частина

12'

Фронтальний метод організації учнів

1.

Шикування

 

Шикування вздовж бічної лінії за ранжиром

2.

Привітання

 

На вітання вчителя діти відповідають чітко і голосно

3.

     Пульсометрія

 

Навчити учнів знаходити у себе швидко пульс.

4.

 

Повідомлення завдань уроку

1'

Довести до відома учнів у чіткій і доступній формі

5.

Інструктаж з техніки безпеки

Чітко, доступно

6.

Стройові вправи:

  • стрибок назад;
  • ліворуч;
  • кругом;

 

2р.
2р.
2р.

Одночасний спосіб виконання вправи.
Звернути увагу на чіткість виконання команд. Слідкувати за поставою.

7.

Ходьба та її різновиди:

 

  • на носках, руки до плечей;
  • на п'ятах, руки за спину;
  • перекатним кроком руки за голову;
  •  пів присід, руки за голову.

 

 

10м
10м
10м

10м

Одночасний спосіб виконання вправи. Слідкувати за поставою.

Плечі розведені
Спина рівна, підборіддя підняте
Лопатки зведені, живіт втягнутий

Спина рівна, лікті розведені

8.

Повільний біг

50м

Працює ? стопи, руки вздовж тулуба. Дихання не затримувати. З колони не виходити, не обганяти один одного. Дистанція 2 кроки.

9.

Вправи на відновлення:
1-руки через сторони вгору (вдих);
2-дугами вниз (видих)

1'

Привести організм учнів у відносно-спокійний стан

10.

ЗРВ в русі:

 

Одночасний спосіб виконання вправи

  • в.п. — руки на пояс;

1—руки за голову;
2—в.п.;
3—руки вгору в замок;
4—в.п.;
5—8—те ж саме.

6-8 р.

Висока амплітуда виконання вправ.

  • в.п. — руки за голову;

1—руки вгору в замок;
2—в.п.;
3—руки вперед в замок
4—в.п.;
5—8— те ж саме

6-8 р.

Висока амплітуда виконання вправ. Долоні назовні.

  • в.п. — вперед в сторони;

1—пальці в кулак;
2—в.п.;
3—4—те ж саме

6-8 р.

Висока інтенсивність виконання вправ.

  • в.п. — руки до плечей;

1—4—колові оберти руками вперед;
5—8—те ж назад

6-8 р.

Енергійні рухи руками.

  • в.п. — руки за голову;

Повороти тулуба до попереду виставленої ноги.

6-8 р.

Поворот до попереду виставленої ноги.

  • в.п. — руки на пояс;

На кожен крок нахил прогнувшись до попереду виставленої ноги.

6-8 р.

Ноги в колінних суглобах не згинати.

  • в.п. — руки на пояс;

На кожен крок випад, руки вгору.

6-8 р.

Спина рівна. Стегно виноситься під кутом 90°. 

  • в.п. — руки на пояс;

1—крок правою;
2—приставити ліву, присід;
3—4—те ж з іншої ноги

6-8 р.

Спина рівна. Підборіддя підняте.

  • в.п. — присід, руки на колінах;

1—4—стрибки через лінію

6-8 р.

Спина рівна. Підборіддя підняте.

  •   в.п. — руки на пояс;

1—4—стрибки на правій нозі через лінію;
5—8—те ж з іншої ноги

6-8 р.

Спина рівна. Підборіддя підняте.

11.

Спец. бігові вправи:

  • поєднання пересувань «біг, ходьба, біг»;
  • біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами;
  • дріботливий біг з переходом на звичайну ходьбу;
  • біг зі зміною напрямку «змійкою»;
  • пересування приставними кроками правим, лівим боком;

пересування стрибками вліво і вправо.

Звернути увагу на чітке виконання команд.
Дистанція 2 кроки.
Виконувати всі вправи тільки за сигналом вчителя.

12.

Вправи на відновлення:
1-руки через сторони вгору (вдих);
2-дугами вниз (видих)

1'

Привести організм учнів у відносно-спокійний стан

13.

             Перешикування

 

 

14.

Пульсометрія

 

 

 

II.Основна частина

25-30'

Фронтальний метод організації учнів

 

  • Повторити техніку ударів по м'ячу на дальність використовуючи рухливу гру «Ривок за м'ячем».

5'

Почерговий спосіб виконання вправ.

Клас ділиться на дві команди. В кожній команді є розрахунок гравців.
За командою певний номер біжить до м'яча і виконує удар. Перемагає учень у якого м'яч доторкнеться до підлоги на більшій відстані. Зараховується тільки політ м'яча.

Необхідно щоб м'яч пролетів певну відстань. За м'ячем біжить той гравець, що виконував удар (або учні, що без форми)

 

Пульсометрія

 

 

  • Повторити технікувідбирання м'яча , атакуючи суперника в умовах виконання ігрових вправ.
  • Сприяти розвитку координації рухів використовуючи навчальну гру

25'

Одночасний спосіб виконання вправ.

Навчальна гра

Дівчата грають на одному полі, хлопці на другому.

Звернути увагу на переміщення та взаємодію гравців на полі. Слідкувати за технікою виконання прийомів.

 

III. Заключна частина

3-5'

Фронтальний метод організації учнів

1.

Шикування

 

Як на початку уроку

2.

Вправи на увагу:
«Заборонений рух»
Учні виконують всі рухи крім «забороненого»

Неуважний робить крок вперед.
Перемагає той, хто залишився на лінії.

3.

Підведення підсумків

 

Чітко, стисло, доступно

4.

Пульсометрія

 

 

5.

Д/з:   Лежачи на спині, одночасне піднімання рук і ніг.

 

3x10

Руки вгору, одночасно піднімати ноги і тулуб. Виконувати вправу не різко, якомога повільніше.

Автор: Бабич Олександр

Переглядів: 3717

Правила перепечатки

Дякую за репост:

Посилання для скачування в форматі Microsoft Word