Модуль: футбол
Завдання:
Інструктаж з техніки безпеки.
1) Повторити техніку ударів по м'ячу на дальність використовуючи рухливу гру «Ривок за м'ячем».
2) Повторити техніку відбирання м'яча , атакуючи суперника в умовах виконання ігрових вправ.
3) Сприяти розвитку координації рухів використовуючи навчальну гру.
Дата проведення: 17.04.2013 р.
Місце проведення: спортивний майданчик
№ п.п |
Зміст |
Дозу вання |
О. М. В. |
|
I.Підготовча частина |
12' |
Фронтальний метод організації учнів |
1. |
Шикування |
|
Шикування вздовж бічної лінії за ранжиром |
2. |
Привітання |
|
На вітання вчителя діти відповідають чітко і голосно |
3. |
Пульсометрія |
|
Навчити учнів знаходити у себе швидко пульс. |
4.
|
Повідомлення завдань уроку |
1' |
Довести до відома учнів у чіткій і доступній формі |
5. |
Інструктаж з техніки безпеки |
Чітко, доступно |
|
6. |
Стройові вправи:
|
2р. |
Одночасний спосіб виконання вправи. |
7. |
Ходьба та її різновиди:
|
10м 10м |
Одночасний спосіб виконання вправи. Слідкувати за поставою. Плечі розведені Спина рівна, лікті розведені |
8. |
Повільний біг |
50м |
Працює ? стопи, руки вздовж тулуба. Дихання не затримувати. З колони не виходити, не обганяти один одного. Дистанція 2 кроки. |
9. |
Вправи на відновлення: |
1' |
Привести організм учнів у відносно-спокійний стан |
10. |
ЗРВ в русі: |
|
Одночасний спосіб виконання вправи |
1—руки за голову; |
6-8 р. |
Висока амплітуда виконання вправ. |
|
1—руки вгору в замок; |
6-8 р. |
Висока амплітуда виконання вправ. Долоні назовні. |
|
1—пальці в кулак; |
6-8 р. |
Висока інтенсивність виконання вправ. |
|
1—4—колові оберти руками вперед; |
6-8 р. |
Енергійні рухи руками. |
|
Повороти тулуба до попереду виставленої ноги. |
6-8 р. |
Поворот до попереду виставленої ноги. |
|
На кожен крок нахил прогнувшись до попереду виставленої ноги. |
6-8 р. |
Ноги в колінних суглобах не згинати. |
|
На кожен крок випад, руки вгору. |
6-8 р. |
Спина рівна. Стегно виноситься під кутом 90°. |
|
1—крок правою; |
6-8 р. |
Спина рівна. Підборіддя підняте. |
|
1—4—стрибки через лінію |
6-8 р. |
Спина рівна. Підборіддя підняте. |
|
1—4—стрибки на правій нозі через лінію; |
6-8 р. |
Спина рівна. Підборіддя підняте. |
|
11. |
Спец. бігові вправи:
пересування стрибками вліво і вправо. |
Звернути увагу на чітке виконання команд. |
|
12. |
Вправи на відновлення: |
1' |
Привести організм учнів у відносно-спокійний стан |
13. |
Перешикування |
|
|
14. |
Пульсометрія |
|
|
|
II.Основна частина |
25-30' |
Фронтальний метод організації учнів |
|
|
5' |
Почерговий спосіб виконання вправ. |
Клас ділиться на дві команди. В кожній команді є розрахунок гравців. |
Необхідно щоб м'яч пролетів певну відстань. За м'ячем біжить той гравець, що виконував удар (або учні, що без форми) |
||
|
Пульсометрія |
|
|
|
|
25' |
Одночасний спосіб виконання вправ. |
Навчальна гра Дівчата грають на одному полі, хлопці на другому. |
Звернути увагу на переміщення та взаємодію гравців на полі. Слідкувати за технікою виконання прийомів. |
||
|
III. Заключна частина |
3-5' |
Фронтальний метод організації учнів |
1. |
Шикування |
|
Як на початку уроку |
2. |
Вправи на увагу: |
Неуважний робить крок вперед. |
|
3. |
Підведення підсумків |
|
Чітко, стисло, доступно |
4. |
Пульсометрія |
|
|
5. |
Д/з: Лежачи на спині, одночасне піднімання рук і ніг. |
3x10 |
Руки вгору, одночасно піднімати ноги і тулуб. Виконувати вправу не різко, якомога повільніше. |