Дата публікації: 2012-04-21

Розвиток швидкісної витривалості у дітей 15 років

ЗМІСТ

ВСТУП
РОЗДІЛ № 1ХАРАКТЕРИСТИКА ВИТРИВАЛОСТІ

1.1.Загальна характеристика витривалості
1.2.Основи методики вдосконалення фізичних якостей.Фактори, що зумовлюють витривалість людини

РОЗДІЛ № 2. МЕТОДИКА  УДОСКОНАЛЕННЯ ШВИДКІСНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ
2.1.Засоби виховання витривалості
2.2.Методика удосконалення загальної витривалості
2.3. Дозування навантаження
РОЗДІЛ № 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА
ВИСНОВОК
ЛІТЕРАТУРА

ДОДАТОК № 1

Фрагмент № 1

В комплексній програмі фізичного виховання багато уваги приділяється розвитку у дітей рухових здібностей, координації рухів. Швидкісна витривалість як фізична якість – це здатність людини якомога довше виконувати м’язову роботу з біляграничною та граничною інтенсивністю. Вона має велике значення для забезпечення ефективності діяльності в циклічних видах спорту спринтерського характеру і аналогічних видах виробничої або побутової діяльності. Перебуваючи на переддипломной практиці (уроках з фізичного вихованя) виявилось, що найбільшу трудність для учнів старшої школи (юнаків 15 років) складають вправи на швидкісну витривалость (бігу на 100 м та 1000-1500 м), тому вирішено було звернути увагу на цю проблему, і з метою її вирішення в процес навчання були впроваджені спеціальні вправи для розвитку даної фізичної якості.

Завдання курсової роботи:

1. Проаналізувати рівень розвитку швидкісної витривалості у підлітків 15 років.

2. Довести ефективність використання спеціальних вправ в процесі розвитку швидкісної витривалості.

Об’єкт дослідження: процес розвитку швидкісної витривалості в учнів 15 років. Предмет дослідження: використання спеціальних вправ (спец бігові, стрибкові) для розвитку швидкісної витривалості.

Мета дослідження: теоритично обґрунтувати ефективність використання спеціальних вправ для розвитку швидкісної витривалості для учнів 15 років.

Гіпотеза: швидкісну витривалість краще розвиваєти специфічними засобами. Методи дослідження:

1.Аналіз науково методичної літератури;

2.Узагальнення програмного досвіду вчителів та викладачів фізичної культури.

Фрагмент № 2

В експеременті броли участь учні 10-го (І група)  та 11-го (ІІ група)  класів. Перед експерементом було протестовано дітей – я виявив їхні фізичні якості та швидкісну витривалість – біг на  100  метрів та на 1000 м.
Піддослідні обстежувалися а двох етапах на початку та вкінці зазначеного вище періоду. Аналіз першого етапу дослідження показав, що діти приблизно  мали однакові показники у відношенні часу, за яку вони пробігали 100 та 1000 метрів.
Після занять з учнями І групи всі показники покращилися. Найбільші зміни спостерігалися в показниках фізичної працездатності та антропометричних вимірах.
Таким чином ми займалися з дітьми три рази на тиждень. Вони в обов’язковому порядку повиніі біли дотримуватися гігієнічних норм, а також систематично відвідувати уроки фізичної культури. В результаті ми отримали бажані результати: діти стали швидше бігати і причому значно довше, що і є результатом швидкісної витривалості. В другій групі теж змінився рівень швідкісної витривалості, проте дещо в меньшій мірі, оскільки рівень технічної та фізичної підготовки був меньший.
Спортивна витривалість, як відомо, виробляється шляхом багаторазового повторення, інтервального і перемінного про бігання заданих відрізків дистанції з заданою швидкістю і з максимальною силою.по цьому принципи стараються працювати з старшокласниками.
Методика, застосовувалась в І групі дітей протягом експерименту:

Фрагмент № 3

Отже, фізична витривалість як рухова якість людини — це її здатність Долати втому у процесі рухової діяльності. Фізична витривалість має велике значення для життєдіяльності людини, бо дозволяє: тривалий час підтримувати високий рівень інтенсивності рухової діяльності; виконувати значний обсяг роботи; швидко відновлювати сили після навантажень.
Швидкісна витривалість людини — це її здатність якомога довше виконувати м'язову роботу з біляграничною та граничною інтенсивністю.

Як бачимо результати в 1 групі значно покращилися на відміну від другої, що і доводить практичність методу. Якщо правильно підійти до учнів – завдання, яке вони можуть виконати приклавши зусилля і дати їм стимул, то впродовж певного часу у них появиться бажання, а це головний чинник до досягненні поставленої мети, то можна сказати, що в такому випадку успіх буде досягнутий.

Формат:
doc или docx - по желанию
Страниц;
30
Язик:
Украинский
Доставка:
По электронной почте
Гарантии:
Вы можете запросить сокращенный вариант для ознакомления. Наличие электронной версии является подтверждением наличия работе в банке данных. В связи с этим ясно, что после оплаты работы Вы обязательно ее получите, так как иное противоречит здравому смыслу и необходимости развития сервиса.
Цена работы:
20грн
Оплатить
Способ оплаты запросите у администратора
Внимание:
Размещение содержания работы и ее фрагментов на других сайтах является нарушением авторских прав.

Автор: Бабич А. Н.

Переглядів: 3358

Правила перепечатки

Дякую за репост:

Посилання для скачування в форматі Microsoft Word