Скачать курсову по темі волейбол

Методика навчання подач при опереджаючому навчання гри в волейбол

ЗМІСТ

ВСТУП
РОЗДІЛ І. ЛІТЕРАТУРНИЙ ОГЛЯД

1.1. Аналіз подач, їх різновиди і застосування
1.2. Чергування способів навчання
1.3. Різновиди подач і їх застосування
1.4. Верхня пряма подача
1.5. Верхня бічна подача
1.6. Подачі на силу
1.7. Подача в стрибку

РОЗДІЛ IІ. ЗІЗТАВЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИПЕРИДЖАЮЧОГО
НАВЧАННЯ З МЕТОДИКОЮ НАВЧАННЯ ЗА КОМПЛЕКСНОЮ ПРОГРАМОЮ, ПРИ ФОРМУВАННІ В НАВИКІВ ГРИ, ЩО ВЧАТЬСЯ, У ВОЛЕЙБОЛ НА ПЕРІОД НАВЧАННЯ З 6-8КЛАС
2.1. Випереджаюче навчання волейболу в 6 класі
2.2. Випереджаюче навчання волейболу в 7 класі
2.3. Випереджаюче навчання в 8-му класі
2.4. Зразкові вправи для розучування подач

РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПОДАЧАМ
3.1. Методика навчання подачам
3.2. Методичні вказівки
3.3. Психологічний настрій перед подачею
3.4.Тактика виконання подач

РОЗДІЛ IV. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ
ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ 12- 14 РОКІВ
4.1. Завдання дослідження
4.2. Методи дослідження
4.3. Організація дослідження
4.4. Виконання подач

РОЗДІЛ V. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФОРМУВАННЯ В НАВИКІВ ГРИ, ЩО ВЧАТЬСЯ У ВОЛЕЙБОЛ В ТРАДИЦІЙНІЙ І ВИПЕРИДЖАЮЧІЙ СИСТЕМАХ НАВЧАННЯ
ВИСНОВОК
ЛІТЕРАТУРА
Додаток №1
Додаток №2
Додаток №3
Додаток № 4
Додаток № 5

Фрагмент № 1

Системно викладений матеріал дає можливість ознайомитися з історією виникнення і розвитку гри, як за кордоном так і на Україні; основами техніки і тактики гри; методами і методикою навчання гри; організацією і проведенням змагань; психологічною підготовкою спортсменів. Знаючи зміст навчального посібника фахівець і студент може виявити нестачі у своїй підготовленості й удосконалити свою професійну майстерність у цій галузі.
Предметом дослідження є встановлення закономірності виконання подач в різних ігрових варіантах на іграх і тренувальних заняттях.
Гіпотеза: передбачається, що використання методу запису вживаної тактики подач в іграх дозволить виявити найбільш раціональне виконання подач в грі для досягнення перемоги над супротивником, провести порівняльний аналіз результативності верхньої прямої подачі волейболістів різної кваліфікації. На підставі цього запису дати рекомендації в їх застосуванні (тренувати і удосконалювати виконання подач).
Мета даної роботи: підвищення і вдосконалення техніки і тактики подач, а також методики їх навчання.

Фрагмент № 2

1.4. Верхня пряма подача.

Гравець стоїть лицем до сітки на дещо зігнутих ногах, розставлених на ширину плечей. Проте одна нога трохи виставлена вперед. М'яч знаходиться на рівні грудей на руці, зігнутій в лікті. Ударяюча рука, зігнута в лікті, піднята вгору, лікоть відведений убік. Подача починається з перенесення центру тяжіння на ззаду варту ногу, одночасного нахилу тулуба назад і підкидання м'яча в напрямі вгору перед собою.
Коли м'яч досягає найвищої точки зльоту, ударяюча рука з рухом тулуба вперед проводить удар по м'ячу в можливо вищій точці. Кінцеве положення після удару: тулуб нахилений вперед, рука вільно продовжує рух вперед, убік попереду вартої ніг.
Як вважають багато авторів, цей спосіб подачі дає можливість виконувати її з найбільшою точністю. Вона має широкі можливості для використання швидкості польоту м'яча.

Фрагмент № 3

Висновок

В процесі гри у волейбол для учнів характерні різноманітні чергування рухів, швидка зміна ситуацій, зміна інтенсивності і тривалості діяльності кожного гравця. Умови ігрової діяльності привчають тих, що займаються: підпорядковувати свої дії інтересам колективу в досягненні загальної мети; діяти з максимальною напругою своїх сил і можливостей, долати труднощі в ході спортивної боротьби; постійно стежити за ходом гри, миттєво оцінювати обстановку, що змінилася, і ухвалювати правильні рішення.
Висновок: волейбол сприяють вихованню у учнів відчуття колективізму; наполегливості, рішучості, цілеспрямованості; уваги і швидкості мислення; здібності управляти своїми емоціями; вдосконаленню основних фізичних якостей.
За результатами мого дослідження можна зробити наступні виводи:

  1. Спеціальна література і результати експерименту показали, що методиці випереджаючого навчання дітей грі у волейбол приділяється недостатньо часу.
  2. Дана методика навчання сприяє одночасному підвищенню технічної і фізичної підготовленості юних волейболістів.
  3. Проведення уроків ігрової спрямованості не лише дозволяє таким, що вчиться освоїти учбовий матеріал, але і підвищує інтерес і емоційність занять.
  4. За умови дотримання рекомендацій по використанню даної методики на етапах навчання технічним прийомам удається успішно вирішувати завдання як фізичної, так і технічної підготовленості учнів.
  5. Обстеження технічного розвитку групи що вчаться 8а класу показало, що дана методика однаково сприятливо впливає на всіх випробовуваних.
  6. Для підвищення ефективності випереджаючого навчання волейболу слід широко упроваджувати домашнє завдання. Так при закріпленні і вдосконаленні технічного прийому на заняттях по волейболу як домашнє завдання пропонується розвиток необхідних фізичних якостей. Перевіряється ж виконання домашнього завдання за допомогою естафет і рухливих ігор.
  7. І в цілому запропонована технологія проведення уроків ігрової спрямованості дозволяє розкрити не використані резерви урочної форми навчання, підвищувати ефективність шкільною фізичний культури.
Виходячи з даних виводів можна сміливо заявити про те, що на уроках навчання волейболу доцільніше використовувати методику випереджаючого навчання, чим нашу традиційну методику шкільної програми.

Формат:
doc или docx - по желанию
Страниц;
39
Язик:
Украинский
Доставка:
По электронной почте
Гарантии:
Вы можете запросить сокращенный вариант для ознакомления. Наличие электронной версии является подтверждением наличия работе в банке данных. В связи с этим ясно, что после оплаты работы Вы обязательно ее получите, так как иное противоречит здравому смыслу и необходимости развития сервиса.
Цена работы:
30грн
Оплатить
Способ оплаты запросите у администратора
Внимание:
Размещение содержания работы и ее фрагментов на других сайтах является нарушением авторских прав.

Переглядів: 4182

Правила перепечатки

Дякую за репост: