Дата публікації: 2014-05-22

День Цивільної Оборони

Положення заходу:

1. Мета і завдання: оцінити в нестандартній формі практичні компетентності з цивільної оборони; виховання в учнів таких важливих рис характеру як: рішучість, наполегливість, сприяння зміцнення здоров’я , фізичного розвитку.

2. Інвентар :

3. Час проведення: 19.04.2013 р.

4. Місце проведення: ЗОШ I-III ступенів № 18 , спортивний майданчик.

5. Учасники змагань: команди 9-А, 9-Б класу.

6. Склад команд і назва команд: ______________________________________

7. Керівництво святом: загальне керівництво полягає на організаторів свята.

8. Суддівство: вчителі фізичного виховання, старшокласники.

9. Система обліку: Перемагає команда, яка пройшла естафету за менший проміжок часу.

10. Нагородження: переможці та призери нагороджуються грамотами.

Ведучий: Ми вітаємо всіх присутніх на цьому заході. Можна багато писати, писать закони, та красиво с трибуни потом виступати. Але для тих, кто вміє тримати оборону, першим ділом, робота – защищати людей. На цій службі юні патрвоти, своїм життям рискують защищаючи мирних людей. Це свято і потрібно відмітити, адже він може торкнутися кожного.

Так, саме ми — майбутнє нашої країни! Ми громадяни, і від нас залежить становище нашої держави. Давайте продемонструємо, що навіть зараз ми готові до оборони і захисту населення.

Привітаємо команди.

Представлення команд (назви, девізи)

Естафета складається із 6 етапів. Всього до складу команд входять 10 учасників. Учасники розподілені по етапах. Задача кожного якнайшвидше подолати свій етап і передати естафетну паличку наступним. Перемагає команда, яка найшвидше пройде всю полосу перешкод. На кожному етапі знаходяться суді, які слідкують за тим, щоб не порушувалися правила виконання завдань.

І етап «Перша медична допомога»

Приймає участь 3 чоловіки. Один виступає в ролі постраждалого. Йому надають першу медичну допомогу і переносять постраждалого у більш безпечне місце (до точки початку ІІ етапу) і передають естафетну паличку учаснику ІІ етапу.

ІІ етап «Зона перешкод»

Бере участь 1 учень. Як тільки він отримав естафетну паличку розпочинає біг по лабіринту.

ІІІ етап «Подолання забрудненої зони в протигазі»

Естафета передається наступному учню. Його задача одягти протигаз, пробігти певну «забруднену зону» і передати паличку далі.

ІV етап «Перенесення постраждалого»

Приймає участь 3 чоловіки. Отримавши паличку, два учасника несуть носилки на яких знаходиться третій учень, «постраждалий».

V етап «Зона ризику»

Один учасник. Він приймає естафетну паличку від попередніх і виконує ходьбу на руко ході. Після його подолання передає паличку наступному учаснику.

VІ етап «Безпечна зона»

Один учасник приймає участь у цьому останньому етапі. Його завдання отримати паличку і якомога швидше добігти до фінішу.

Ведучий: По етапам розійдись! Естафету розпочинаємо за сигналом. Увага, «свисток»!

Підведення підсумку.

За результатами змагань в запеклій боротьбі перемогу отримали _______________________________

За активну участь нагороджується команда _________________________________

А також нагороджуються у номінаціях такі учні: «воля до перемоги» _________________________________________________ «винахідник » _________________________________________________ « » _________________________________________________

Заключне слово. Ви всі показали, що готові до захисту своєї країни і свого народу. Я вам бажаю, щоб перешкоди не зупиняли, а тільки більше укріплювали ваш дух. Щоб всі ваші старання не були марними і ви досягли цілі. Дякую за увагу, до нових зустрічей!

Автор: Бабич Олександр

Переглядів: 947

Правила перепечатки

Дякую за репост:

Посилання для скачування в форматі Microsoft Word