ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ЛІТЕРАТУРНИЙ ОГЛЯД
1.1. Аналіз подач, їх різновиди і застосування
1.2. Чергування способів навчання
1.3. Різновиди подач і їх застосування
1.4. Верхня пряма подача
1.5. Верхня бічна подача
1.6. Подачі на силу
1.7. Подача в стрибку
РОЗДІЛ IІ. ЗІЗТАВЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИПЕРИДЖАЮЧОГО
НАВЧАННЯ З МЕТОДИКОЮ НАВЧАННЯ ЗА КОМПЛЕКСНОЮ ПРОГРАМОЮ, ПРИ ФОРМУВАННІ В НАВИКІВ ГРИ, ЩО ВЧАТЬСЯ, У ВОЛЕЙБОЛ НА ПЕРІОД НАВЧАННЯ З 6-8КЛАС
2.1. Випереджаюче навчання волейболу в 6 класі
2.2. Випереджаюче навчання волейболу в 7 класі
2.3. Випереджаюче навчання в 8-му класі
2.4. Зразкові вправи для розучування подач
РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПОДАЧАМ
3.1. Методика навчання подачам
3.2. Методичні вказівки
3.3. Психологічний настрій перед подачею
3.4.Тактика виконання подач
РОЗДІЛ IV. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ
ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ 12- 14 РОКІВ
4.1. Завдання дослідження
4.2. Методи дослідження
4.3. Організація дослідження
4.4. Виконання подач
РОЗДІЛ V. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФОРМУВАННЯ В НАВИКІВ ГРИ, ЩО ВЧАТЬСЯ У ВОЛЕЙБОЛ В ТРАДИЦІЙНІЙ І ВИПЕРИДЖАЮЧІЙ СИСТЕМАХ НАВЧАННЯ
ВИСНОВОК
ЛІТЕРАТУРА
Додаток №1
Додаток №2
Додаток №3
Додаток № 4
Додаток № 5
Фрагмент № 1
Системно викладений матеріал дає можливість ознайомитися з історією виникнення і розвитку гри, як за кордоном так і на Україні; основами техніки і тактики гри; методами і методикою навчання гри; організацією і проведенням змагань; психологічною підготовкою спортсменів. Знаючи зміст навчального посібника фахівець і студент може виявити нестачі у своїй підготовленості й удосконалити свою професійну майстерність у цій галузі.
Предметом дослідження є встановлення закономірності виконання подач в різних ігрових варіантах на іграх і тренувальних заняттях.
Гіпотеза: передбачається, що використання методу запису вживаної тактики подач в іграх дозволить виявити найбільш раціональне виконання подач в грі для досягнення перемоги над супротивником, провести порівняльний аналіз результативності верхньої прямої подачі волейболістів різної кваліфікації. На підставі цього запису дати рекомендації в їх застосуванні (тренувати і удосконалювати виконання подач).
Мета даної роботи: підвищення і вдосконалення техніки і тактики подач, а також методики їх навчання.
Фрагмент № 2
1.4. Верхня пряма подача.
Гравець стоїть лицем до сітки на дещо зігнутих ногах, розставлених на ширину плечей. Проте одна нога трохи виставлена вперед. М'яч знаходиться на рівні грудей на руці, зігнутій в лікті. Ударяюча рука, зігнута в лікті, піднята вгору, лікоть відведений убік. Подача починається з перенесення центру тяжіння на ззаду варту ногу, одночасного нахилу тулуба назад і підкидання м'яча в напрямі вгору перед собою.
Коли м'яч досягає найвищої точки зльоту, ударяюча рука з рухом тулуба вперед проводить удар по м'ячу в можливо вищій точці. Кінцеве положення після удару: тулуб нахилений вперед, рука вільно продовжує рух вперед, убік попереду вартої ніг.
Як вважають багато авторів, цей спосіб подачі дає можливість виконувати її з найбільшою точністю. Вона має широкі можливості для використання швидкості польоту м'яча.
Фрагмент № 3
Висновок
В процесі гри у волейбол для учнів характерні різноманітні чергування рухів, швидка зміна ситуацій, зміна інтенсивності і тривалості діяльності кожного гравця. Умови ігрової діяльності привчають тих, що займаються: підпорядковувати свої дії інтересам колективу в досягненні загальної мети; діяти з максимальною напругою своїх сил і можливостей, долати труднощі в ході спортивної боротьби; постійно стежити за ходом гри, миттєво оцінювати обстановку, що змінилася, і ухвалювати правильні рішення.
Висновок: волейбол сприяють вихованню у учнів відчуття колективізму; наполегливості, рішучості, цілеспрямованості; уваги і швидкості мислення; здібності управляти своїми емоціями; вдосконаленню основних фізичних якостей.
За результатами мого дослідження можна зробити наступні виводи:
- Спеціальна література і результати експерименту показали, що методиці випереджаючого навчання дітей грі у волейбол приділяється недостатньо часу.
- Дана методика навчання сприяє одночасному підвищенню технічної і фізичної підготовленості юних волейболістів.
- Проведення уроків ігрової спрямованості не лише дозволяє таким, що вчиться освоїти учбовий матеріал, але і підвищує інтерес і емоційність занять.
- За умови дотримання рекомендацій по використанню даної методики на етапах навчання технічним прийомам удається успішно вирішувати завдання як фізичної, так і технічної підготовленості учнів.
- Обстеження технічного розвитку групи що вчаться 8а класу показало, що дана методика однаково сприятливо впливає на всіх випробовуваних.
- Для підвищення ефективності випереджаючого навчання волейболу слід широко упроваджувати домашнє завдання. Так при закріпленні і вдосконаленні технічного прийому на заняттях по волейболу як домашнє завдання пропонується розвиток необхідних фізичних якостей. Перевіряється ж виконання домашнього завдання за допомогою естафет і рухливих ігор.
- І в цілому запропонована технологія проведення уроків ігрової спрямованості дозволяє розкрити не використані резерви урочної форми навчання, підвищувати ефективність шкільною фізичний культури.
Формат: |
doc или docx - по желанию |
Страниц; |
39 |
Язик: |
Украинский |
Доставка: |
По электронной почте |
Гарантии: |
Вы можете запросить сокращенный вариант для ознакомления. Наличие электронной версии является подтверждением наличия работе в банке данных. В связи с этим ясно, что после оплаты работы Вы обязательно ее получите, так как иное противоречит здравому смыслу и необходимости развития сервиса.
|
Цена работы: |
30грн |
Оплатить |
Способ оплаты запросите у администратора |
Внимание: |
Размещение содержания работы и ее фрагментов на других сайтах является нарушением авторских прав. |