Дата публікації: 2012-10-14

конспект уроку з легкої атлетики для 9 класу

Модуль програми: легка атлетика
Завдання уроку
1. Навчити техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги»;
2. Повторити техніку виконання низького старту та стартового прискорення;
3. Сприяти розвитку фізичних якостей, використовуючи рухливі ігри.

Місце проведення: спортивний зал.

Хід уроку

№ п/п
Зміст уроку
Дозування
ОМВ
І
Підготовча частина
12'
Фронтальний метод
1.
Шикування, рапорт, привітання.
30''
Перевірка присутніх. Звернути увагу на контроль за самопочуттям, правила ТБ під час занять.
2.
Оголошення завдання уроку.
1'
Чітко оголосити завдання.
3.
Проведення перевірки ЧСС.
30''
Звернути увагу на самопочуття, ЧСС в спокої. Звернути увагу на техніку виконання
4.
Стройові вправи:
- право-руч;
- ліво-руч
- кру-гом;




Звернути увагу на техніку виконання.
5.
Різновиди ходьби:
- на носках, руки на поясі;

- на п’ятах, руки за головою;



- перекатним кроком, руки с сторону;


- високим кроком з акцентованим підйомом на передню частину стопи;

18м

18м



18м




Спина рівна, ноги в колінах не згинаються.
Ноги в колінах не згинаються, спина рівна, лікті відведені в сторону.
М’яка постановка стопи, акцент на підйомі.
Опорна повністю вирівнюється, пуки зігнуті в ліктях, виконують різнойменні рухи в передньо – задньому напрямку.
6.
Повільний біг(спецгрупа, прискорена ходьба).
- Постановка стоп паралельно напрямку бігу, рухи вільні, не скуті, плечовій пояс розслаблений, руки зігнуті в ліктях, пальці стиснуті в кулак, великий зверху.
2'
Слідкувати за диханням. Спеціальна медична група поступово збільшує швидкість в спортивній ходьбі, та вибирає для себе оптимальній руховий режим
7.
Вправа, для приведення дихання в відносно спокійний стан:
1 – руки через сторону – вгору – вдих;
2 – вниз у в.п. – видих
30"
Темп виконання повільній.
8
Перешикування для проведення ЗРВ на швецькій стінці.(див. ЗРВ на швецькій стінці)
30"
 
9.
Спеціальні бігові вправи(окрім спецгрупи):
- біг з високим піднімання стегна;



- біг з за хлистом гомілки назад;



- вистрибування на кожен крок;







- стрибки в кроці;





- прискорення.

























Стегно махової ноги піднімається до ?90°, руки зігнуті в ліктях, вик.рухи різнойменно відносно ніг.
Стопи паралельно напрямку руху, незначній нахил вперед на 3-4°.
Стегно махової ноги піднімається до ?90°,поштовхова повністю випрямляється з підйомом на передню частину стопи.
Махова згинається до ?90°, носок стопи на себе, просування вперед, з різнойменною роботою рук. Звернути увагу на правила ТБ.
II.
Основна частина
28-30'
Фронтальній, груповий методи. Одночасний, почерговій способи виконання
1.
Відштовхування з місця.
В.п. – стоячи лівим(правим)боком до гімнастичної стінки, поштовхова попереду, вага перенесена на махову, взятись за щабель на рівні плеча.
1 – переносячи вагу на ліву – поштовх вгору, права , зігнута в коліні виноситься вперед – вгору до ?90°, носок стопи на себе;
2 – приземлення та відкат у в.п.
6-8 р

Після перенесення ваги на поштовхову, повністю «встати « з неї.
2.
Стрибок  з місця, з в.п. поштовхова попереду.
В.п. – поштовхова попереду, вага перенесена на махову, різнойменна рука винесена вперед;
1 – переносячи вагу на поштовхову, – відштовхування, махова нога зігнута в коліні виноситься до ?90°, носок стопи на себе, спина рівна, кут нахилу вперед 3-4 °, різнойменна рука зігнута в лікті  вперед - вгору.
2 – приземлення п положення випад.
6-8 р'
Відштовхування здійснюється в стрибкову яму,вперед – вгору під ? близько 45- 50°.
3
Стрибок із поштовхової з короткого розбігу, з приземленням в положенні кроку з наступним пробіганням вперед.
6-8 р
Пробігання здійснюється вперед з поступовим зменшення швидкості
4
В.п. -  стоячи спиною на 2 щаблині гімнастичної стінки, хват рівними руками зверху.
1 -  стійка на поштовховій, махова зігнута в коліні, вперед – вгору, носок стопи на себе.
2 – 3 – підтягуючи ліву – групування.
4 – зіскок в положення присід, руки вперед.
6-8 р
Під час зіскоку, стопи виносяться якомога далі вперед.
5. (a)
Виконання команди «На старт»:
При команді «На старт!»: учень підходить до стартової лінії, відступає від неї 1-1.5 ступні, ставлячи попереду поштовхову ногу. Махова ставиться по ширині долоні(тобто ноги по ширині плечей), таким чином , щоб коліно її знаходилось на рівні передньої чи середньої частини стопи поштовхової ноги, стопи паралельно напрямку бігу. Спина округла, руки ставляться ширше лінії плечей на 10-15см перед стартовою лінією так, щоб всі пальці знаходились разом, великий в сторону, вагу злегка перенести вперед, руки – перпендикулярно покриттю, голова продовжує контур спини.
3-4 р
на старт
Підборіддя лежить на грудній клітині, учні мають орієнтуватися тільки на звуковий сигнал
(б)
Виконання команди «Увага»:
При команді «Увага коліно махової ноги відривається від покриття, таз піднімається вище плечової лінії, перенести вагу тіла на  руки
3 - 4р
Увага
Поштовхова та махова знаходятьсяв напівзігнутому стані.
(в)
Виконання команди  «Руш!»: учень виконує різкий рух вперед. Руки виконують короткі і часті різнойменні рухи в передньо - задньому напрямку
3 - 4 р
Руш
Стартове прискорення вик. на протязі 8-10 бігових кроків, з поступовим розгинанням тулуба.
2
Вибігання з низького старту відрізків 30м.
3 р
Слідкувати за технікою виконання. Стопи ставляться паралельно напрямку бігу,швидкість бігу зростає спочатку за рахунок частоти кроків,а потім за рахунок довжини. В бігу по дистанції зберігається нахил тулуба вперед 3-4°.
6.
Гра: «День і ніч».
Мета: розвиток уваги, реакції, спритності, швидкості.
Місце проведення: бігова майданчик, футбольне поле.
Інвентар: прапорці для розмітки майданчика.
Хід гри.
На середині майданчика креслять лінію, на якій спиною один до одного шикуються  команди. Одна команда називається «День», інша - «Ніч». По обидва боки від середньої лінії на відстані 15 м одна від одної розмічають по одній лінії.
Учитель, що знаходиться збоку від гравців, декілька разів підряд спокійним голосом називає команди: «День», «Ніч», «День», «Ніч». Гравці стоять на місцях і уважно слухають. Після невеликої паузи тренер несподівано голосно називає одну з команд. Її учасники біжать за фінішну лінію, а гравці іншої команди наздоганяють їх
3'
Правила гри:
Доганяти можна тільки до фінішної лінії і лише гравця, що стоїть навпроти. Якщо гравець команди , що наздоганяє наздожене учасника команди суперника і торкнеться його рукою, він приносить своїй команді 1 бал.
Перемагає команда, яка набрала більше балів
7.
Гра: «Командні стрибки».
Мета:Закріплювати техніку стрибка у довжину з місця,прияти розвитку стрибучості.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: крейда.
Хід гри.
Учні діляться на кілька команд з рівною кількістю учасників, які стають в колону за своїм капітаном перед стартовою лінією. По сигналу капітани команд виконують перший стрибок і залишаються на місці. Наступний учасник відмічає подолану стрибком дистанцію і виконує стрибок з позначки і т.д
3'
Правила гри:
Стрибок розпочинати тільки за сигналом. Результат стрибка відмічається по п’ятках. Перемогла та команда, яка за результатом стрибка подолала найбільшу відстань
III.
Заключна частина
3 - 5'
Фронтальний метод, одночасний спосіб виконання.
1.
Шикування
1'
За командою вчителя.
2.
Перевірка ЧСС
1'
Перевірити самопочуття.
3.
Підведення підсумків заняття
1'
Відмітити активних учнів.
4.
Домашнє завдання.
1 - 2'
Повторити техніку низького старту.

Автор: Владимир

Переглядів: 13040

Правила перепечатки

Дякую за репост:

Посилання для скачування в форматі Microsoft Word