ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ № 1ХАРАКТЕРИСТИКА ВИТРИВАЛОСТІ
1.1.Загальна характеристика витривалості
1.2.Основи методики вдосконалення фізичних якостей.Фактори, що зумовлюють витривалість людини
РОЗДІЛ № 2. МЕТОДИКА УДОСКОНАЛЕННЯ ШВИДКІСНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ
2.1.Засоби виховання витривалості
2.2.Методика удосконалення загальної витривалості
2.3. Дозування навантаження
РОЗДІЛ № 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА
ВИСНОВОК
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТОК № 1
Фрагмент № 1
В комплексній програмі фізичного виховання багато уваги приділяється розвитку у дітей рухових здібностей, координації рухів. Швидкісна витривалість як фізична якість – це здатність людини якомога довше виконувати м’язову роботу з біляграничною та граничною інтенсивністю. Вона має велике значення для забезпечення ефективності діяльності в циклічних видах спорту спринтерського характеру і аналогічних видах виробничої або побутової діяльності. Перебуваючи на переддипломной практиці (уроках з фізичного вихованя) виявилось, що найбільшу трудність для учнів старшої школи (юнаків 15 років) складають вправи на швидкісну витривалость (бігу на 100 м та 1000-1500 м), тому вирішено було звернути увагу на цю проблему, і з метою її вирішення в процес навчання були впроваджені спеціальні вправи для розвитку даної фізичної якості.
Завдання курсової роботи:
1. Проаналізувати рівень розвитку швидкісної витривалості у підлітків 15 років.
2. Довести ефективність використання спеціальних вправ в процесі розвитку швидкісної витривалості.
Об’єкт дослідження: процес розвитку швидкісної витривалості в учнів 15 років. Предмет дослідження: використання спеціальних вправ (спец бігові, стрибкові) для розвитку швидкісної витривалості.
Мета дослідження: теоритично обґрунтувати ефективність використання спеціальних вправ для розвитку швидкісної витривалості для учнів 15 років.
Гіпотеза: швидкісну витривалість краще розвиваєти специфічними засобами. Методи дослідження:
1.Аналіз науково методичної літератури;
2.Узагальнення програмного досвіду вчителів та викладачів фізичної культури.
Фрагмент № 2
В експеременті броли участь учні 10-го (І група) та 11-го (ІІ група) класів. Перед експерементом було протестовано дітей – я виявив їхні фізичні якості та швидкісну витривалість – біг на 100 метрів та на 1000 м.
Піддослідні обстежувалися а двох етапах на початку та вкінці зазначеного вище періоду. Аналіз першого етапу дослідження показав, що діти приблизно мали однакові показники у відношенні часу, за яку вони пробігали 100 та 1000 метрів.
Після занять з учнями І групи всі показники покращилися. Найбільші зміни спостерігалися в показниках фізичної працездатності та антропометричних вимірах.
Таким чином ми займалися з дітьми три рази на тиждень. Вони в обов’язковому порядку повиніі біли дотримуватися гігієнічних норм, а також систематично відвідувати уроки фізичної культури. В результаті ми отримали бажані результати: діти стали швидше бігати і причому значно довше, що і є результатом швидкісної витривалості. В другій групі теж змінився рівень швідкісної витривалості, проте дещо в меньшій мірі, оскільки рівень технічної та фізичної підготовки був меньший.
Спортивна витривалість, як відомо, виробляється шляхом багаторазового повторення, інтервального і перемінного про бігання заданих відрізків дистанції з заданою швидкістю і з максимальною силою.по цьому принципи стараються працювати з старшокласниками.
Методика, застосовувалась в І групі дітей протягом експерименту:
Фрагмент № 3
Отже, фізична витривалість як рухова якість людини — це її здатність Долати втому у процесі рухової діяльності. Фізична витривалість має велике значення для життєдіяльності людини, бо дозволяє: тривалий час підтримувати високий рівень інтенсивності рухової діяльності; виконувати значний обсяг роботи; швидко відновлювати сили після навантажень.
Швидкісна витривалість людини — це її здатність якомога довше виконувати м'язову роботу з біляграничною та граничною інтенсивністю.
Як бачимо результати в 1 групі значно покращилися на відміну від другої, що і доводить практичність методу. Якщо правильно підійти до учнів – завдання, яке вони можуть виконати приклавши зусилля і дати їм стимул, то впродовж певного часу у них появиться бажання, а це головний чинник до досягненні поставленої мети, то можна сказати, що в такому випадку успіх буде досягнутий.
Формат: |
doc или docx - по желанию
|
Страниц; |
30
|
Язик: |
Украинский
|
Доставка: |
По электронной почте
|
Гарантии: |
Вы можете запросить сокращенный вариант для ознакомления. Наличие электронной версии является подтверждением наличия работе в банке данных. В связи с этим ясно, что после оплаты работы Вы обязательно ее получите, так как иное противоречит здравому смыслу и необходимости развития сервиса.
|
Цена работы: |
20грн
|
Оплатить |
Способ оплаты запросите у администратора
|
Внимание: |
Размещение содержания работы и ее фрагментов на других сайтах является нарушением авторских прав.
|